| Περί εμού


Ένας ακόμα φοιτητής Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών. Έχει διατελέσει ως graphics designer αρκετών site στο παρελθόν. Όταν δεν ασχολείται με θέματα σχετικά με το Dragon Season, του αρέσει να περνάει κάποια ώρα με τους online φίλους του στο Guild Wars. Αν και είναι φανατικός με τα anime και μανιώδης αναγνώστης βιβλίων φαντασίας, μπορεί μόνο να παραδεχτεί το πάθος του για το σουβλάκι.



Διαβάστε επίσης



Ήμασταν καλεσμένοι στο European Fan Day του 2012, που έλαβε χώρα στο Brighton της Αγγλίας. Εκτός από τις αρκετές ώρες της αλληλεπίδρασής μας με το Guild Wars 2, είχαμε την ευκαιρία να συναντήσουμε από κοντά το υπόλοιπο community.


Πλήρης οδηγός για το πώς να φτάσετε άμεσα και εύκολα τα 30 πρώτα reward του Hall of Monuments στο Guild Wars.



Blog

Κοιτώντας μπροστά

Feb 7

Written by:
2/7/2013 7:27 PM 

 


Πριν καλά ακόμα φτάσει στο client μας το patch του Ιανουαρίου, ομολογώ ότι στο μυαλό μου έπεφταν σκιές αμφιβολίας στο πώς θα εκμεταλλευόταν η ArenaNet το διάστημα που θα μεσολαβούσε μεταξύ του patch αυτού και του επόμενου. Υπάρχουν πολλοί παίκτες αυτές τις μέρες στο παιχνίδι οι οποίοι έχουν ήδη κατακτήσει τους μακροπρόθεσμους στόχους τους, όπως η απόκτηση ενός Legendary όπλου, ενώ άλλοι αγωνίζονται γι’αυτό καθημερινά ‘τρέχοντας’ dungeons πάλι και ξανά. Ένα update που στερείται περιεχομένου ίσως ακούγεται σαν υποχώρηση από τα όσα μας υποσχέθηκαν ως τώρα, αλλά συνεπάγεται απαραίτητα ότι δε θα είναι και διασκεδαστικό;

Ας πάρουμε το σύστημα των laurel (Δάφνες) για παράδειγμα. Προκειμένου να αποκτήσουμε ένα από αυτά τα νέα ascended amulets θα πρέπει είτε να ολοκληρώνουμε daily achievements (το καθένα μας αποφέρει 1 laurel) ή να αγωνιστούμε για τη κατάκτηση του αντίστοιχου monthly (το οποίο θα μας αποφέρει 10 laurel για το κεφάλι μας και μόνο). Λαμβάνοντας υπόψη ότι αυτά τα πολυτιμότερα εκ των πολύτιμων αντικείμενα κοστίζουν 30 laurel το κομμάτι, μπορούμε να αποκτήσουμε ένα σε 20 μόλις μέρες. Καλά διαβάσατε! Αν καταφέρνετε να λογγάρετε κάθε μέρα μόνο και μόνο για να ολοκληρώνετε το daily σας, μέχρι να μοστράρετε καμαρωτοί στο λαιμό σας το κατάδικό σας ascended amulet, το επόμενο patch θα απέχει μόλις μερικές μέρες. Δεν είναι πολύ πρώτο αυτό;

Λοιπόν, είναι τουλάχιστον έξυπνο. Είναι μία έξυπνη κίνηση από την ArenaNet προκειμένου να μας κρατήσει όλους απασχολημένους με κάτι ενόσω τα επερχόμενα updates προετοιμάζονται. Γιατί ποιος μπορεί να πει όχι σε δωρεάν μηνιαία updates τέτοιας κλίμακας, το πιο πρόσφατο των οποίων ήταν λίγο μεγαλύτερο από 1GB, ενώ συγχρόνως εγκαταλείπει το συνδρομητικό μοντέλο, που σταδιακά το ξεχνάει και η ίδια η ΜΜΟ βιομηχανία; Δεν κάνω τα στραβά μάτια στο γεγονός ότι υπάρχουν πολλά να γίνουν ακόμα σε θέματα όπως το profession balancing, world & feature polishing ή την υλοποίηση διαφόρων δραστηριοτήτων για ομάδες, θέματα που εν μέρει ανέφερε τις προάλλες και η αγαπημένη μας φίλη, Tasha Darke. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι ακόμα και αν το τρέχον περιεχόμενο του παιχνιδιού δε σας ικανοποιεί, μπορείτε πάντα να σταματήστε να ασχολείστε καθημερινά με αυτό. Έλλειψη συνδρομής σημαίνει ότι μπορείτε να επιστρέψετε όποια στιγμή θελήσετε εσείς, μπορώ να σας διαβεβαιώσω δε ότι η Tyria δε θα σας μοιάζει και δεν θα την αισθάνεστε το ίδιο όπως πριν.


Πριν μερικές μέρες αποφάσισα να αποτανθώ σ’εσάς φίλοι μου και να ζητήσω την άποψή σας στο θέμα. Η ερώτηση στο νήμα του twitter ήταν: «Πιστεύετε ότι το τωρινό περιεχόμενο του παιχνιδιού μπορεί να σας κρατήσει έως ότου βγει το επόμενο patch;». Η αντίδραση ήταν αρκετά αναπάντεχη, για να είμαι ειλικρινής. Περίπου το 80-85% αυτών που απάντησαν και, πιστέψτε με, ήταν αρκετοί αυτοί, φαίνεται ότι έχουν κάτι για το οποίο αγωνίζονται καθώς βαδίζουν στο δίχως τελειωμό δρόμο του τωρινού endgame. Αυτό που είναι λυπηρό ωστόσο κατά τη ταπεινή μου γνώμη είναι ότι οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, δηλώνουν ότι ο μόνος στόχος τους στη τρέχουσα κατάσταση του παιχνιδιού είναι η απόκτηση ενός legendary weapon.

Ο στόχος αυτού του άρθρου από την αρχή ήταν να επανοικοδομήσει την Tyria ακριβώς μπροστά στα μάτια σας και να δείξει σε όλους σας τα πράγματα που χάνετε όταν απλά κάθεστε μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή σας. Ποιος είναι ο ορισμός του ΜΜΟ, αν μου επιτρέπεται η ερώτηση; Μήπως οι λέξεις «Massive Multiplayer Online» ηχούν στα αφτιά σας σαν να ανήκουν σε κάποιο μέσο βιντεο-παιχνίδι; Ποιος είναι ο πραγματικός σκοπός της δημιουργίας online κοινοτήτων; Αν ρωτάτε εμένα, θα αντάλλαζα την οποιαδήποτε στιγμή φαρμαρίσματος χρυσού ή λογοδιάρροιας στα φόρουμ με λίγο χρόνο χαλάρωσης με τους online φίλους μου, κάνοντας ένα jumping puzzle ίσως, καθώς ακούμε μουσική και σκορπάμε τη τρέλα μας τριγύρω στο game chat.

Αυτά είχα να πω για την ώρα. Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που ξοδέψατε ένα μικρό μέρος του χρόνου σας για να διαβάσετε τη πολυλογία μου. Σε περίπτωση που θέλετε κάτι να προσθέσετε ή να κριτικάρετε τον τρόπο που παρουσιάζω τη τρέχουσα κατάσταση στο Guild Wars 2, έχετε στη διάθεσή σας όλο το χώρο κάτω από το άρθρο αυτό.

(Πάνω που ήμουν έτοιμος να ανεβάσω αυτό το άρθρο, η ArenaNet αποκάλυψε τα περιεχόμενα του patch του Φεβρουαρίου, κάτι που θα καλύψουμε αναλυτικά σε επόμενο post).


Αυτό το άρθρο γράφηκε καθώς άκουγα αυτό εδώ το αριστούργημα. Εγκάρδιες ευχαριστίες πάνε στο Numbbi για την υπόδειξη. ;)

5 comment(s) so far...


Gravatar

Re: Κοιτώντας μπροστά

μπράβο Χρήστο πολύ ωραίο το αρθο σου συνέχισε έτσι :) και οφείλω να ομολογήσω το κομμάτι που άκουγες είναι πολ επικο

By uriens on   2/8/2013 12:05 AM
Gravatar

Re: Κοιτώντας μπροστά

Για το κομμάτι που άκουγε θέλω κι εγώ να σχολιάσω αλλά δεν είναι εδώ το μέρος (γμτ δεν κρατιέμαι: είναι ΦΟΒΕΡΟ! Έλεγα τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει... Έψαξα το όνομα του τύπου και πράγματι είχα δίκιο: Two Steps From Hell !!!)
Σχετικά με το άρθρο τώρα: με βρίσκουν ΑΠΟΛΥΤΑ σύμφωνο οι ενέργειες και η πολιτική της ΑρεναΝετ, ως casual παίκτης που είμαι. Αντιλαμβάνομαι ότι πολλοί θα δυσαρεστηθούν καθώς θέλουν περισσότερο content. Το ότι είναι subscription-free δεν είναι δικαιολογία γι'αυτούς στην έλλειψη κάτι να κάνουν. Είναι όμως αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι ΚΑΝΕΝΑ subscription-free παιχνίδι δεν προσφέρει τόσο συχνά content updates. Οποιουδήποτε μεγέθους. Η ταπεινή μου άποψη είναι ότι όσοι παίζουν το GW2 για να περνάνε καλά, μόνο ευτυχισμένοι μπορούν να είναι από τη τωρινή κατάσταση αλλά και από τα μαντάτα για το τι μας περιμένει στη συνέχεια. Όσοι, από την άλλη, αισθάνονται ότι έχει εξαντληθεί το περιεχομενο και έχει επέλθει τελμάτωση και επανάληψη, μπορούν, όπως πολύ σωστά έγραψες, να σταματήσουν για ένα διάστημα και να παίξουν κάτι άλλο. Το παιχνίδι θα είναι εδώ για πολλά, πολλά, πολλά-πολλά χρόνια ακόμα και θα εμπλουτίζεται διαρκώς. "Αγάπη μου, χρειάζομαι ένα διάλειμμα. Ας μείνουμε λίγο χρόνο χώρια" ;-)

By thevalliant on   2/8/2013 12:25 PM
Gravatar

Re: Κοιτώντας μπροστά

Συγχαρητήρια Χρήστο για το τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεσαι το παιχνίδι.Τελικα η τυχαία ανακάλυψη της ύπαρξη σας γίνεται εξάρτηση.οσον αφορά το παιχνίδι η εταιρεία κάνει σωστά βήματα γιά να κρατήσει τους παίκτες σε ένα fun mood, και έχει ορίσει τη βάση γιά νά απογειώσει τό παιχνίδι μελλοντικά. τό μόνο που χρειάζεται απο όλους μας ειναι να απολαύσουμε τη διαδρομή.καλη συνέχεια σε όλους τα λέμε στα σοκάκια της tyria.

By JOHNMAYSON on   2/8/2013 6:58 PM
Gravatar

Re: Κοιτώντας μπροστά

ωραιος chris keep it up

By Darklimbo on   2/13/2013 12:14 PM
Gravatar

Re: Κοιτώντας μπροστά

ωραίες όλες οι απόψεις αλλά θα δώσω τα συγχαρητήρια μου στον john...και όπως είπαμε john όχι βιασύνες τα πάντα είναι θέμα διασκέδασης και παρέας :) συγχαρητήρια χρηστο για το άρθρο.τα τελευταία συγχαρητήρια πάνε στην ds φαμίλια :) love that guild

By Mogrey665 on   2/24/2013 4:17 PM

Your name:
Gravatar Preview
Your email:
(Optional) Email used only to show Gravatar.
Your website:
Title:
Comment:
Security Code
CAPTCHA image
Enter the code shown above in the box below
Add Comment   Cancel 

ΑΡΧΕΙΟ

Archive Monthly
Go
© 2003-2010 ArenaNet, Inc. All rights reserved. Guild Wars 2 is a trademark of NCSoft Corporation. Copyright © NCsoft Corporation.All rights reserved. ArenaNet, Arena.net and the ArenaNet logo, as well as Guild Wars, are trademarks or registered trademarks of NCsoft Corporation.All other trademarks are the property of their respective owners.
HTML hit counter - Quick-counter.net